torsdag 18. oktober 2012

Hjertebank

Våknet opp drivende svett og med et smil på munnen. Jeg hadde bilde av en mann i hodet mitt, og jeg fortalte til alle jeg traff: Han har en fantastisk stemme! Dere skulle hørt! Han har en fantastisk stemme! Den er som honning og........rigabalsam!
For dere som er like gamle som meg - og litt eldre - dere husker vel en hostesaft (det het hosteSAFT da vi var barn) med navnet Honning og rigabalsam.  Den var stygg som FY, og vi ble plutselig mye friskere hvis mamma kom med den brune medisinflaska og ei spiseskje!
Og så hadde mannen i drømmen min en nydelig stemme - som honning OG RIGABALSAM! 
(kanskje ikke rart at jeg våknet og var svett?)

Hodepina lå som vanlig og lurte på om den skulle sprette ut og få meg til å bli hjemme i dag. Men jeg nektet å hilse på den! Hadde bestemt meg for at denne dagen skulle jeg ha hodet for meg selv.  


Så da jeg var ferdig på jobb kjørte jeg hjem og henta mannen og begge hundene, så bar det til byen for å hente yngste dattera. Så dro vi på visning.


For 10 år siden kjøpte vi vårt drømmehjem. Og det har det vært i alle disse årene. Nå kjenner vi at tida er inne for å finne vårt andre drømmehjem. Og det har vi funnet!!!  Vi har sett på huset tidligere i sommer, og bare gått og ventet på den offisielle visninga.

Og så har vi lagt inn et bud.......
(Åh - nå får jeg hjertebank igjen!)

Håper, håper, håper.......



1 kommentar:

Oddny Eilertsen sa...

Dette er en test for å se om kommentarfeltet fungerer....
Håper det!

JA! Det fungerer. Men du som skriver i kommentarfeltet må legge til en profil. Jeg bruker Google, men du har kanskje en annen? Og hvis du ikke har profil, så er det fort gjort å lage seg en!

:-)