torsdag 4. oktober 2012

Nerver som kokt spaghetti....

I dag har vært en slitsom dag.  Skulle vi virkelig få det huset som vi har ønsket oss så lenge? Visninga var så enkel og grei. Det var lite folk, og megleren kjente godt likt til vår saksbehandler i banken. Vi fikk gode råd og tips om hvordan vi kunne gå fram, og vi begynte faktisk å få følelsen av at dette kunne gå bra. Kanskje.
Vi la inn bud på takst som skulle stå til kl 16.00 i dag.
Vi venta i spenning - og tida gikk. Vi hadde samtidig kontakt med banken vår for å få orden i finansieringa. Vi har jo et lite problem med det at vi har et hus, og det er det enda et lite lån på.....
Men da klokka ble 15.45 kom det inn et høyere bud.  Vi prøvde å henge med på karusellen - og jeg har ikke hadd så vondt i hjertet før, som det jeg hadde mens det stod på. Men da klokka var 16.30 måtte vi gi oss.....
Hulk-hulk-hulk

Får bare trøste oss med at meninga var at vi skal finne noe som er ENDA bedre.....

Forresten - jeg trodde jeg hadde funnet et unikt tema for bloggen min: hodepine.  Men nå viser det seg at jeg er altfor seint ute til å være banebryter.  Så kanskje må jeg bytte navn på bloggen min?

Men hvordan virker det? Og hva skal jeg da kalle den?


Ingen kommentarer: