mandag 1. oktober 2012

Det er alltid en første gang.....

I dag har jeg startet på noe helt nytt: blogging!  (skummelt!)
Det begynte med en "morsom" kommentar på facebook. Hvorfor ikke blogge om hodepine?
Jeg er ofte plaget av hodepine, stresshodepine, belastningshodepine, klasehodepine, migrene.... men jeg har IKKE tenkt å lage en blogg full av negative tanker om smerter og klaging og "stakkars meg"!
Men kanskje kan jeg etter å skrive ned når, hvor ofte og hvordan hodepina utarter seg, ja - kanskje vil jeg bli litt bedre kjent med meg selv?
Og kanskje er det flere som vil dele tanker og erfaringer? For det finnes vel ikke ett eneste menneske som ALDRI har hatt vondt i hodet?



Altså:
 I dag våknet jeg selvfølgelig med lett migrene. Skjønte at jeg ville kjenne det i dag. Fikk nemlig den kjente flimringa foran venstre øye i går kveld da jeg kjørte yngste dattera mi til byen. Men jeg bestemte meg for ikke å ha så "veldig" vondt. Så da jeg kjørte på jobb i morges, tok jeg meg en dose Immigran nesespray. Det tok det meste, så resten av dagen gikk greit. Har en "rest" liggende på lur.......

Ingen kommentarer: