torsdag 25. oktober 2012

Prøv noe helt nytt!

Jeg har de siste årene hatt som mål å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Noe helt nytt! 
Det har gått bra. Jeg har vært på toppen av Tromsdalstinden, 1238 moh, jeg har plukket tyttebær (synes bærplukking er kjedelig), har overnattet i telt helt alene ved et fjellvann, syklet 6 mil helt inn til Tromsø by - - -  men i år lot virkelig "prøvelsen" vente på seg!

Nå har jeg imidlertid funnet min neste utfordring, og jeg gru-gleder meg!
Jeg har meldt meg og ei venninne på julemesse for å selge fotografier!
Kjempeskummelt!

Angrer nesten litt allerede, kanskje.
Det er liksom ikke "farlig" å legge ut bilder på bloggen min, eller på nettet ellers. Men tanken på å skulle stå foran levende mennesker og vise sitt ansikt ved siden av bildene, og ta reaksjonene akkurat når de kommer - det er litt nifst!
Tenk, hvis ingen vil kjøpe noe!!!!!

(gulp!)


 

 

Ingen kommentarer: