fredag 19. oktober 2012

For lite hodepine!

Da jeg starta denne bloggen, kalte jeg den først for "Hodepine".  Da hadde jeg vært så plaga med hodepine og migrene at jeg var søkke lei.  Jeg fikk også beskjed på sykehuset om at jeg visstnok hadde cøliaki, så i påvente av at jeg skulle få tatt diverse blodprøver spiste jeg mye mat med gluten.  
Hodepina bare økte og økte.....

Etter at jeg hadde tatt prøvene begynte jeg å spise glutenfri mat, og det gikk ikke lang tid før jeg kjente forskjell.  Da måtte jeg forandre navnet på bloggen til "Livet er mer enn hodepine", for det er jo akkurat det det er!!!

Nå har jeg spist glutenfritt i to uker, og jeg har hatt vondt i hodet en dag! Og det lot seg kurere med 3 tabletter! I bare 1 omgang!!
Og migrene har jeg IKKE hatt!!!

Jeg har enda ikke fått svar på prøvene, skal en tur til legen i morgen - kanskje jeg får vite det da...

Men jeg har bestem meg; selv om prøvene ikke viser glutenallergi, så kommer jeg til å fortsette å spise glutenfritt!

I tillegg til at jeg har "hodet på rett plass", så har dette også ei positiv bivirkning:

Jeg går ned i vekt!!!!

HURRA!  Det var sannelig på tide!



    

Ingen kommentarer: