fredag 23. november 2012

Overflod

Etter nytt besøk på byens gigasenter Jekta, har jeg sterkt begynt å vurdere å leve etter prinsippet "Less is More".

SÅ mange butikker!
SÅ mange klær!
SÅ mye pynt og stæsj!
SÅ mange ting!

Hadde sterke hensikter om å få kjøpt inn masse julegaver i dag. Men neida - fant ingenting. Endte opp på den lille butikken Europris der jeg plukket med meg noen telys, glassengler og servietter.

Det er jo overflod av alt! Og da mener jeg virkelig ALT! Og da finner jeg jo selvfølgelig INGENTING!

Må vel finne meg en liten butikk inni sentrum (der er det jo så lite folk igjen at jeg sikkert finner parkeringsplass med en gang) hvis jeg skal ha håp om å finne noe å gi til mine nære og kjære. (Og jeg slipper sikkert å stå i kø også!)

Negativ? Jeg? Nei - ikke egentlig, men jeg fikk skikkelig migrene. Og det er det lenge siden jeg har hatt. 
Og DET er jo positivt!




 

 
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

He he, du lengter kanskje litt tilbake til landhandelen til fader'n...
Joda, det blir for mye. For mye av alt. Var innom europas største godteributikk en gang og hadde ingenting med meg ut derfra.

Oddny Eilertsen sa...

Ja faktisk! Skrev det nettopp på statusoppdateringa på facebook! Hi hi hi.
Han hadde jo ALT i den lille butikken sin!
Husker første gang jeg kom dit - syns det var så rart med en sånn kjøpmann bak disken som henta varene fram til meg - og pakket de ned samtidig!
Det var service, det!