tirsdag 27. november 2012

Jeg - en eksamenscase på UNN

Fikk telefon fra hudavdelinga på UNN i dag. Hadde fått time kl 10.00 for kontroll av mine føtter. Jeg plages av neglesopp.   
(Et flaut tema, derfor måtte jeg bare hviske dette med små bokstaver.)
Og det var der jeg fikk beskjed om at jeg har cøliaki.
Nå viser derimot ingen prøver utslag for cøliaki eller glutenallergi, men - som legen min sa - det kan være fordi jeg over lang tid har spist lavkarbo-mat.  
(Dette inneholder jo lite eller ingen gluten - så mine tarmtotter har sikkert fått tid på seg til å vokse ut igjen.)

Altså: 
ei dame fra hudavdelinga ringte meg og spurte om jeg kunne tenke meg å være med på eksamen kl 13.30 i morgen. Legestudentene skal til pers!
Jeg var visstnok et spesielt og sjelden tilfelle (jeg VET jo at jeg er spesiell) og de ville bli veldig glad om jeg kunne stille som case.
Jeg skulle til og med slippe å betale egenandelen!!

Ha ha ha - det slipper jeg uansett! Jeg har frikort!  Hi hi hi.




 

Ingen kommentarer: