fredag 16. november 2012

Helgekos

Snakk om å være priviligert!!!  (Hups - plutselig begynte jeg å lure på hvordan det skrives!)
Snakk om å være heldig!!!  (ja - det der kan jeg skrive riktig!)

Var en snartur inne på byens desidert største kjøpesenter i dag.  65.000 kvm med kjøpesentre.  Og hvor mange parkeringsplasser? Aner ikke. Men mange, mange - i 5 etasjer! Likevel var det vanskelig å finne parkeringsplass. 
Jeg er glad jeg ikke var en av de 31.000 som møtte opp på åpningsdagen i går!!!!

Det endte med at vi tok to små kurver med oss inn i matbutikken og kjøpte kun det viktigste..........(og knapt nok det).

Men det er ikke derfor jeg er heldig!!!  Jeg kjenner meg så heldig for at jeg har ei av mine jenter hjemme, og for at vi har fått barnebarnet på helgebesøk.  Det er så godt, kjenner det langt inni hjerterota. Det svulmer, liksom....
Velbrukte, gamle fraser? Okei - men jeg mener det virkelig!

Nå har "mor" fått litt mer ro i seg til å sette seg ned med litt mer julegavestrikking, og lille Gabriel (han lever virkelig opp til navnet sitt!) ligger og sover.
Det blir nok litt mer action i morgen, tenker jeg!

JUHUUU!!!

Mine to flotte jenter



   

Ingen kommentarer: