onsdag 7. november 2012

Fotografering

For tre år siden fikk jeg speilreflekskamera i bursdagsgave av min samboer. Det var stor jubel og blanke øyne i lang tid etterpå.
Ja, enda smiler jeg - faktisk!!

Og jeg har tatt mange bilder. Sikkert noen hundretusener.... 
Og mange bilder har vært helt ubrukelige.  (Takk og pris at det finnes digitale speilrefleks!)

Nå har jeg latt meg overtale til å selge noen av mine fotografier på julemessa nå til helga. Gurimalla, jeg er spent!
Det er jo slett ikke sikkert at noen vil henge "mine" bilder på veggen sin!

I dag har jeg stått og montert bilder i rammer og passepartout.  Det tok virkelig sin tid, er ikke noe man gjør "i et hattefokk", altså!

Ble faktisk ganske så fornøyd med flere av bildene. Vurderer sterkt å henge opp noen her hjemme.....

Her er noen små smakebiter....














 










  


























   

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempeflott!, spesielt det med hunden og de solskinnbildene