lørdag 10. november 2012

Innspurt før julemessa

Kort innlegg i dag. Har mye jeg skulle gjort før julemessa i morgen. Kjenner at sommerfuglene i magen begynner å røre litt på seg nå.
(Hvordan kan noen påstå at de har sommerfugler i magen? Hvordan kom de dit? Og hvordan greier de å overleve der nede?)

Om ikke lenge skal jeg kjøre meg en tur til byen. Må kjøpe litt perler, glitter, fine tråder og anna pynt.  Jeg greide plutselig ikke tenke på å "bare" selge fotografier på julemessa. Tenk, hvis ingen kjøper et eneste bilde?
Så da satte jeg meg ned og strikka vinposer. Disse har jeg tova, nå må jeg bare finne litt "stæsj" og pynte de med.  Så hvis ikke fotografiene trekker til seg folk, så kan det jo hende at en haug med vinposer i glade farger kan gjøre det.....

Mens jeg er i byen skal jeg treffe ei av mine søstre. Drikke kaffe og prate litt. Det er veldig lenge siden vi hadde søstertid sammen....  Litt trist at dagene er så fulle at man ikke ser å ta seg kvalitetstid med sine nærmeste.

Jeg gleder meg!  Men en bytur vil nok gjøre et stort innhugg i tida mi i dag. Fire-fem timer, sikkert! Og to av disse bare i kjøring...

Ja - sånn er det å bo "på landet"!

(Og plutselig hadde innlegget blitt mye lengre enn "kort"!)  


Ingen kommentarer: