onsdag 14. november 2012

Borte-borte!

Som regel blir man trist og lei når ting bare blir borte.  Julepynt som barna lagde på skolen eller i barnehagen. Ei cd-plate du er veldig glad i. Den "andre" sokken, eller akkurat de hanskene som du hadde tenkt å bruke...
Andre ting gjør man mye for at de skal forsvinne, (noe de som regel ikke gjør), og så er det noen få ting som på ett eller annet gledelig vis bare blir bortevekk.

Den "andre" sokken har jeg leita etter i mange, mange år. Har hatt store intensjoner og ærlige hensikter med å finne den igjen. Om att og om att. Jeg har tatt godt vare på den "ene" sokken, samlet alle "enfotingene" i esker og plastnett og tatt godt vare på de. Disse skulle da ihvertfall ikke forsvinne!
Så har jeg med jevne mellomrom tatt fram disse "einstøingene" mine, lagt de utover og forsøkt meg på "parring" av disse uregjerlige tingstene.  Noen par har jeg funnet - og tatt veldig godt vare på. Men jeg oppdager til stadighet at det bare blir flere og flere av disse "enfotingene"! Jeg får flere pappesker og flere plastnett som jeg en gang skal gå igjennom!!  
Men det virker som at den "andre" sokken alltid vil være borte.

Ja, jeg har lenge håpet at andre ting bare skal bli vekk. Regninger, for eksempel - men de forsvinner jo aldri!
Og så har jeg gjort mye for at noen av tallene på badevekta skal forsvinne. Men de har nok klort seg skikkelig fast. 

Og så er det de tingene som bare plutselig er vekk, og som man kan glede seg over.....
Min migrene har nå vært fraværende siden jeg begynte å spise glutenfri mat, og det er bare deilig!
Tenk: snart 6 uker uten migrene!!!! 

Jippi!!!     


Ingen kommentarer: