søndag 11. november 2012

Ei erfaring rikere

Søndagskveld
en dag på hell........

Da jeg fylte 45 år (det er vel omkring den alderen man begynner å oppleve en slags panikk?) fant jeg ut at jeg måtte sette meg spesifikke mål.  Mål som jeg måtte streve litt med for å kunne nå.
Jeg lager meg aldri nyttårsforsett, (de blir jo aldri gjennomført likevel) men jeg har som mål å gjøre noe helt nytt (og litt vanskelig/skremmende) hvert år.
I år har jeg vært på julemesse med noen av fotoene mine.  Det var litt nifst - er jo opplært til at man ikke skal "blavere" med ting man har gjort/laget.
Å stille ut og vise frem noe så personlig (det viser jo litt av hva vi ser gjennom våre øyne) var virkelig en terskel jeg måtte over.

Jeg var litt nervøs for hvordan folk ville "se" på meg, og hva de ville si. Men det var bare koselige folk der! Og mye skryt fikk jeg også! Men ikke mange salg....

Men jeg har erfart - og jeg har kanskje blitt litt tøffere med å stå fram.....

Og DET har jeg virkelig tjent på!

 
     

Ingen kommentarer: