tirsdag 4. desember 2012

VIKTIG!

SØKNAD

Jeg er ei mor med to voksne døtre. Fikk den eldste da jeg var bare 18, og den yngste fikk jeg da jeg var 31.
Jeg har et barnebarn som blir 2 år i januar, og jeg har samboer og to hunder.
Jeg har med andre ord vært mamma i snart 30 år, og disse årene har gitt meg mye livsvisdom.

Jeg ble uteksaminert som lærer i 1993, så jeg har vært lærer i snart 20 år. Jeg har blitt kjent med mange forskjellige elever og fått veldig gode forhold til mange av dem. Barna har gitt meg mange erfaringer og gleder opp igjennom årene.

Likevel, selv om jeg har vokst opp med hardt arbeid, mye latter og musikk, og med sterke familiebånd - og til tross for at jeg har hatt sånn bratt læringskurve  - til og med i voksen alder, så er det fortsatt noe som jeg enda ikke har klart å lære meg.
Nemlig at døgnet har bare 24 timer!

Jeg søker derfor om å få utvide mitt døgn med 2-3 timer, slik at jeg får gjort mer av det som jeg planlegger å gjøre. Men la disse ekstra timene komme om dagen og ikke om natta.
Hvis de kommer om natta får jeg jo i hvertfall ikke brukt de fornuftig - da skal man jo sove....

Håper på et hurtig svar, da jula nærmer seg med stormskritt og jeg ser at jeg også i år har feilberegnet tida....

Med vennlig hilsen meg.

PS; har du tilfeldigvis en natte-time liggende og slenge, så tar jeg gjerne imot den natt til julaften...


Eselet
  

Ingen kommentarer: