søndag 30. desember 2012

Nyttårsforsett?

Det er mange år siden jeg sluttet å lage meg sånne plagsomme løfter.  De er jo helt umulige å holde uansett, så hvorfor skal man da plage seg selv med noe som vil gi ett helt år med dårlig samvittighet?
Nei - jeg bruker heller å sette meg nye mål, jeg. Og det er ikke alltid at jeg har disse målene klare når nyttårsaften kommer.
Men målet mitt er at jeg skal gjøre noe helt nytt - noe jeg aldri har gjort før!

Det har vært mange varierende mål: 
Komme meg på toppen av Tromsdalstinden. Det var tungt!
Og så overnatte på fjellet, aleine i telt. Det var litt skummelt...
Og jeg har plukka masse-masse tyttebær. Det var litt kjedelig...
Og så har jeg hatt stand på julemessa. Det var artig...

Jeg lurer litt på hva mitt nye mål kommer til å bli!

Jeg får si som Pippi Langstrømpe:

Det har jeg aldri gjort før - så det kan jeg sikkert!

Tromsdalstinden - 1238 moh.  Tre slitne men glade damer. Byen ble liten bak oss.






Som et månelandskap...


    

Ingen kommentarer: