tirsdag 3. januar 2017

UFO!

Skal si det er mye rart som omgir oss!
Tenk på alt det merkelige mellom himmel og jord!
Alt det som vi av og til kan fornemme men ikke se!

Noen av oss tror på engler, andre igjen tror på Gud eller andre guder, det er også de som tror på at vi har de døde sammen med oss, bare at de er i en annen dimensjon. Og det er faktisk noen som tror på Julenissen!
Og så har vi de som tror at det finnes andre vesener ute i verdensrommet, og at vi har hatt besøk av UFO'er her på jorda.
Jeg tror at jeg må tro på de der andre vesenene.
Ihvertfall så er jeg sikker på at jeg har hatt besøk av sånne.

Hvordan jeg kan påstå noe sånt?
Jo, de har glemt igjen UFO'ene sine her hos meg!!!
Og dette er ikke bare noe jeg TROR, jeg VET det helt sikkert, for jeg har flere UFO'er liggende rundt omkring!
Noen store, noen små. Noen er ikke så gamle, andre har vært her i mange år. Ja, enkelte har til og med fulgt med på flyttelass. Ikke bare en gang, men flere ganger!!!

Jeg fant frem en av disse UFO'ene i går kveld. Jeg visste at den lå der, for jeg har hatt den fremme og sett på den flere ganger. Seinest i sommer. Men da følte jeg meg ikke klar til å ta fatt på dette prosjektet.
Dette er en ganske stor UFO. Og større blir den etter hvert. Det kommer helt og holdent an på meg, og bare meg, hvor stor den skal bli til slutt. 
Den lå der, i en kurv og liksom ropte til meg: 
"Hei, du! Ta meg nå! Ta meg med! Gjør det! Nå!"
Det var ikke annet å gjøre. 
Jeg måtte ta den med.
Jeg skal gjøre den ferdig slik at den kan dra ut i verden og ende opp et sted der den kan gjøre nytte for seg....
Jeg må innrømme at jeg synes den er ganske fin allerede, men når jeg blir ferdig med den - da kan jeg stolt rette opp ryggen og vise den frem!
"FERDIG!", kan jeg si, og UFO'en kan ta imot beundrende blikk og ros og skryt....
(he he he)

Denne UFO'en består av flere ruter som festes til hverandre. Det er bare min idighet og tålmodighet som bestemmer hvor stor den skal bli.
Hver rute er 52x52 cm.
Hittil har jeg montert fire ruter sammen, den femte er ferdig og jeg har begynt på den sjette....
Vi får se hvor utholdende jeg er denne gang.

Forklaring:
UFO = uferdig objekt.

Min UFO denne gang er heklet!
Og enten blir det en stor duk, eller hvis jeg er flink nok kan det også bli et sengeteppe.
Vi får se...

 

Ingen kommentarer: