søndag 15. januar 2017

EN BLOGGERS AVSLØRING

På grunn av at jeg i dag har vært travelt opptatt med å rydde bort siste rest av jula, samt pynte litt her og der, vaske litt klær og lage middag og kjøre yngste dattera tilbake til hybelen....
På grunn av alt dette skal jeg - i ei avsindig fart - skynde meg å skrive et helt unødvendig og egentlig ganske så tomt innlegg.

Jeg er nemlig ikke sånn som mange andre bloggere:
Jeg skriver ikke en haug med blogger og legger de klare til publisering lang tid i forveien.

Jeg kunne gjort det, det hadde sikkert kommet mange "gode" innlegg fra meg da, men jeg tror også at mye av den spontane måten jeg skriver på vil kunne "forsvinne" på et vis....

Ergo:
I dag kom et lite, og helt unødvendig innlegg.

Forresten - i dag har jeg hakket meg en tøffel!


Ingen kommentarer: