søndag 8. november 2015

Tomt for fritt og ingenting...

I dag er det litt vanskelig å finne noe å skrive om.
Hodet sitter liksom ikke på rette plassen.
Det er helt tomt.
Og gjør vondt.
Jeg er på en merkelig måte ikke helt til stede.
Og så er det faktisk ganske mange ting som venter på meg.
Det er 35 potteplanter som roper etter vann.
Det ligger dotter med hundehår på gulvet.
Oppvaskmaskinen er full av rene kopper.
Tørketrommelen er snart ferdig, så litt klesbretting venter snart.
Søndagsmiddagen skal i ovnen om ei lita stund.
Klørne til Pepsi burde vært klipt.
Noen bilder skal henges opp igjen etter at vi fikk malt en vegg til i stua.

Tror jeg lar alt bero til hodepinetablettene har fått virke ei stund.
Så tar jeg meg noen flere kopper kaffe og strikker litt.

Og så gleder jeg meg til "far" skal stå opp og få farsdagsgaven. 
Ja - og i ettermiddag får vi kaffe- og bløtkakebesøk!
Det blir koselig!
Så blir det nok en fin søndag.