tirsdag 22. januar 2013

Jeg har et drikkeproblem

I en alder av snart 49 år må jeg bare innse at jeg har et drikkeproblem...

Jeg har faktisk slitt med dette i flere år, men det er først nå i det siste at jeg har innrømmet det både for meg selv og andre.
Men mitt problem er vel heller litt "motsatt", kan man si....

Jeg har flere ganger forsøkt å sette meg ned for å kose meg med et glass vin eller ei øl.
Og nesten hver gang har jeg strevd og slitt for å få i meg alt.
Jeg greier rett og slett ikke drikke!!!
Det sier bare stopp etter ett lite glass!!

Dette gjelder ikke bare øl og vin. Jeg greier ikke huske når jeg tok meg en drink sist - men det er mange år siden.
Neida - jeg er ikke mot alkohol i det hele tatt. Men jeg greier bare ikke å sette meg ned for å "nyte et glass vin"...

Jeg er ikke flink til å drikke vann heller. Eller te, for den saks skyld.
Og melk drikker jeg ihvertfall ikke.

Men kaffe...
Og brus.

Men mest kaffe - med fløte, og gjerne en anelse kanel.

Det er kos, det!    









Ingen kommentarer: