tirsdag 8. januar 2013

Jeg hadde tenkt....

Jeg hadde først tenkt at jeg skulle skrive om hus, boliger, hjem og sånt. Jeg hadde mange fine tanker og idèer - trodde jeg.
Så tenkte jeg at jeg skulle finne et stilig bilde som kunne passe til - og så begynte jeg å leite, og leite, og leite...
Og så drømte jeg meg helt bort!

I løpet av nesten to timer (!!!!) har jeg vært innom både vinter, vår, sommer og høst opptil flere ganger.
Jeg har feiret 7 juler, vært på fisketurer i 6 sesonger, plukket hundrevis av liter bær, og vært sammen med familie og venner ørten ganger - minst!
Jeg har sett på fødsler, bursdager, brylluper, konfirmasjoner og begravelser....
Hele livssyklusen har jeg fått med. Flere ganger...

Og nå sitter jeg her - og tenker på det jeg hadde tenkt å skrive om - opprinnelig....
Og så oppdager jeg at jeg ikke har skrevet noe klokt eller lurt i det hele tatt!
Så bare for å ha vært innom temaet:

Jeg er så glad for at jeg ikke er en FISK!





Ingen kommentarer: