onsdag 27. februar 2013

Verden er full av mennesker!

Verden er full av mennesker - og i dag traff jeg tre av dem i byen!
Og det var så godt! "Gamle" kolleger.
Smaker litt på det ordet....

Det kjennes deilig ut - litt søtt, liksom...
Det er så mye vi har opplevd sammen, så mye som vi ikke trenger snakke om når vi møtes - ordene ligger liksom under overflata, og vi vet hva disse ordene sier oss.
Positive erfaringer, frustrasjoner, diskusjoner, litt uenighet, mye enighet, masse samhold - og mye-mye glede!

Jeg er takknemlig for mine kolleger! Både for de jeg har nå, og for de som jeg hadde på de andre skolene som jeg har jobbet på.

Tenk - hvis jeg ikke hadde hatt disse fargerike menneskene! Disse vesener på to bein, som holder meg litt tilbake i fortida, men som likevel er til stede i nåtida - og som også løfter meg mot fremtida...

Kolleger, "gamle" som "nye" - de burde hatt en spesiell dag, sånn som morsdag og farsdag. De fyller arbeidsdagen og beriker hverdagen.

Kolleger....