mandag 27. februar 2017

"The Sun Always Shines On TV"

Jeg sier at "The Sun Always Shines on TV".
Du sier kansje "A-HA"!
Og så ler du litt.
Kanskje?
Og så ler jeg mye, for jeg synes jeg var SÅ smart i valg av overskrift på bloggen i dag!

Sola skinner virkelig på TV i dag. Og det er helt bokstavelig, altså!
Og hva er det som avsløres da?
STØV!
Og fingermerker etter små barnebarnhender.
Og merker etter en våt hundesnute.

Jeg synes jeg vasker av den der TV'n hele tiden! Men det er som om den er magnetisk og suger til seg alt som har en tendens til å forflytte seg i lufta. Eller på to bein. Eller fire bein, for så vidt.
Og dette firkanta stykke av et inventar sitter vi og ser på i tide og utide. Men det er nå en annen sak, det.
Men støvet - det ser vi jo også. Og særlig nå når sola sender sine avslørende stråler rett imot den svarte skjermen.

Hadde det ikke vært stilig hvis TV-apparatene var hvite? 
Og at skjermen også var hvit når TV var avslått? 
For da hadde det vært bra vanskelig å se støv og fingermerker på skjermen, ikke sant?
Og hvor stilig hadde ikke det vært?
Lurer litt på hvorfor ingen har tenkt på det før....
Kanskje jeg skulle ta patent på det?

Nei, ho mor må nok finne frem støvkluten og sveipe litt over svært utsatte områder i dag. Fjerne de totalt avslørende bevisene på at hun slettes ikke har støv på hjernen, men at det er plenty andre steder!
Her må noe gjøres!

Ingen kommentarer: