lørdag 2. januar 2016

Med blanke ark og fargestifter.....

Med blanke ark og fargestifter skal jeg fargelegge dette nye året som nettopp har startet, for hver dag har sin blanke side uten tegninger, farger eller ord, og det blir min jobb å fylle alle disse sidene i årboka mi.

Dette året som vi så vidt har begynt å bruke av har fått tildelt 366 dager. For å få tiden til å passe, så har vi altså blitt gitt en ekstra dag i år. Spennende!
Tenk, en hel dag ekstra!
Kanskje det er lurt å gjøre noe helt spesielt på denne dagen? Noe bra, som kan glede både meg selv og andre? Noe som jeg med varmt hjerte kan se tilbake på og si:
"Det der, Oddny, det var en bra ting å gjøre!"

Ja, det er spennende å se framover. Det er fint å se tilbake også, det er ikke det - og det er smart å gjøre opp sin status etter et helt år slik at jeg kan reflektere over hva jeg gjorde bra og hva jeg kunne ha taklet litt anderledes. Men det å se fremover, det er spennende!

Tenk på alle disse ubrukte dagene som ligger foran meg og venter på å bli fylt av - noe! Jeg vet ingenting om disse dagene, og det er helt opp til meg selv å bestemme hvordan årboka mi vil se ut til slutt.
For en luksus!

Lurer på hvilken av alle regnbuens farger jeg kommer til å bruke mest dette året?

Godt, nytt år!






 
 

Ingen kommentarer: