tirsdag 12. mars 2013

En liten innrømmelse

Må bare komme med en liten innrømmelse....

Jeg er ikke så veldig glad i å være ute om vinteren.
Egentlig så liker jeg det ikke i det hele tatt!

Kaldt, er det....
Og for ikke å fryse seg forderdet, så må man kle på seg lag på lag.
Resultat: En stor og uformelig kropp som er så og si umulig å bevege på en naturlig måte.

Joda, jeg hadde på meg ull-longs, to lette og ikke for tykke ull-gensere, Ullvang-sokker, marsj-støvler, vindvotter, ei deilig og vindtett ski-bukse og ditto parkas med hette og skinnkrage.
Ja - og så ei god lue med skygge.

Jeg skulle liksom ikke fryse, da. 
Jeg frøs bare litt - sånn utpå dagen.
På føttene og fingrene.

Men det snødde og snødde og snødde, hele dagen!

Skolen vår har uteskoleuke.

Jeg ELSKER uteskoleuka - om våren/sommeren!!!

Ikke liker jeg å gå på ski - jo, jeg liker å gå på ski - litt....
Men jeg får så forbasket vondt i armene og skuldrene av å gå på ski.
Har fått beskjed om ikke å bruke gå-staver eller ski-staver pga mine nakke-skulderplager.
Og så har jeg blitt så "stronken"!
Eier ikke balanse, og snubler lett og ramler så lang jeg er.
Vel - - jeg er jo ikke så lang, akkurat....

I morgen skal jeg på jobb igjen.
"Ut på tur, aldri sur!"

Nei - jeg er ikke så glad i å være ute om vinteren, men jeg har hatt en kjempeflott dag likevel.
Masse barn - glade barn - aktive barn - kalde barn - sultne barn - slitne barn - lykkelige barn!!!

I morgen blir det mere bålkos, pølser, kakao, skigåing, leking og aking.

Jeg er så takknemlig for at jeg har en jobb å gå til, og for at jeg har så mange flotte barn å være sammen med!








      

Ingen kommentarer: