lørdag 8. mars 2014

Noen ganger.....

Noen ganger....

Noen ganger sitter liksom tankene litt fast.
Da er det ikke så lett å skulle skrive blogg.
Når jeg ser tilbake på alle de innleggene jeg har skrevet, så har jeg vært innom veldig mange forskjellige tema og emner.
Jeg har fortalt mye om meg selv, og har formidlet masse fra min barndom og ungdom.

Jeg har også blottlagt mye av min personlighet og mitt liv.
Det var litt skummelt i begynnelsen, men jeg har bare fått positive tilbakemeldinger på det jeg har skrevet.

Jeg har fortalt om drømmer og erfaringer, håp og redsler.

Så noen ganger er det som om bokstavene har gått og gjemt seg.
Da må jeg lete etter ord som gir mening.

I dag blir innlegget mitt litt kaotisk, på en måte.
Kanskje det er fordi det er litt kaotisk oppi hodet mitt for tiden.
Vi har ei travel tid foran oss nå -
Etter 12 år her på Sommarøya, så er huset mitt solgt og vi skal flytte til det nye hjemmet som vi har kjøpt sammen.
Et kapittel skal avsluttes og et nytt skal skrives.

Det blir godt å komme nærmere familien - barn, barnebarn, søsken og mamma.
Det blir så mye enklere å komme nærmere byen.
Og vi får så mye bedre plass - både inne og ute!

Men det gjør noe med meg - det å skulle sette et "punktum" for noe som har vært....
Man reflekterer jo litt over livet og fremtiden....

Men jeg gleder meg til "en ny start".

Livet består jo av forandringer.
Hele tiden.
Og gjennom hele livet så forandres også de behovene man har.
Så hvorfor skal man da tviholde på det man har hatt, og ikke justere seg inn på det som er viktig "i nuet"?

Forandringer er bra.
Forandringer er utvikling.
Forandringer er krydder i hverdagen.
Forandringer er positivt -

(så lenge jeg slipper ommøblering)











Ingen kommentarer: