mandag 20. mai 2013

Fotavtrykk

Mennesker.....

Tenk - så mange mennesker vi møter gjennom livet!
Fra man fødes til man dør treffer vi mange forskjellige mennesker som på en eller annen måte kommer til å bety noe for resten av ditt liv.
Noen gjør et dypt inntrykk på deg, andre igjen merker du så vidt at de er der.
Mennesker kan ha både positiv og negativ innvirkning på deg - og noen mennesker "har du med deg" hele livet.

I løpet av mine 49 (lange?) år har jeg allerede møtt en hel hærskare mennesker. (Og mange flere skal jeg møte.)
Og jeg har virkelig erfart at ikke alle har møtt meg med godhet.

Men - så har jeg da et valg:
Vil jeg la disse negative og vonde opplevelsene styre mitt liv? 
Vil jeg la dette være med på å hindre meg i å utvikle meg?
Skal jeg la dette være det som styrer hvordan jeg skal se på meg selv, mine omgivelser og mine muligheter?

Selvfølgelig kan livet være vanskelig!
Men det blir ikke lettere om vi konsentrerer våre tanker rundt akkurat DET!
"Livet" blir ikke enklere om vi fokuserer på det negative!

Noen mennesker "forsvinner" bare.
Av en eller annen grunn blir de borte fra ditt liv.
Man kan selv velge bort mennesker som gir deg "dårlig energi".
Men enkelte mennesker - som har betydd mye for deg - kan bare plutselig "bli borte".

Og så dukker de med ett opp igjen.......

Mennesker....

Tenk - så mange mennesker vi møter gjennom livet!



 

  

Ingen kommentarer: