tirsdag 4. februar 2014

GRATULERER, DERE ER NÅ EIERE AV ET HUS!

Da jeg fikk denne telefonen kl 13.30 i dag, da kom den store skjelven.
Og nå - nesten 8 timer senere - har det nesten ikke gått opp for meg enda.

Sånne budrunder pr telefon,
og søknad om finansieringsgaranti,
og diskusjoner pr telefon med den man skal kjøpe hus sammen med
- når alt dette kommer samtidig
- da skal man "holde tunga i den rette munnen"!

Og det gjorde vi!

Så nå har vi kjøpt oss hus sammen, min kjære og jeg.
Og i morgen har han visning på sitt hus på Fauske.
Og i morgen kommer megler hit til meg på Sommarøya.
Vi har ett hus hver som skal selges.....
Og det er SÅ spennende!

Vi er veldig heldige, vi to - som er så priviligerte å få oppleve sånn "rein og sann kjærleik", som det heter i sånne "søtsuppe-filmer".
Og det i godt voksen alder.

Å - det skal bli hærlig å forsette livet - i et hus som vi har kjøpt sammen....

Tralla-la-la-la.....

Her er huset vi har kjøpt!

(klikk og nyt bildene)

Ingen kommentarer: