torsdag 3. oktober 2013

Ett år og to dager

Nå har jeg faktisk skrevet blogg i ett år og to dager!
Eller.... nei, det ble feil. Jeg har jo selvfølgelig ikke sittet i ett år og to dager og skrevet blogg!
Det er ett år og to dager siden jeg opprettet min egen blogg.

Egentlig har jeg alltid syntes at blogging bare var tull. Mange forskjellige blogger har jeg vært og sett på. Enten var det blogging om klær og sminke, eller det var fitness-blogging, eller blogger om hvor forferdelig livet kan være. Eller interiør - eller mat - helse - sykdommer - barnevernssaker - kjæledyr - - - -

Jeg startet min blogg om det å ha hodepine!
Herreverden, for et elendig utgangspunkt!
Jeg oppdaget jo fort at livet er MER enn bare hodepine!
Heldigvis!
Så mye, mye mer....

Og underveis har ikke bare bloggen min forandret seg.
JEG har forandret meg.
Og ikke minst har LIVET MITT forandret seg.

Og det er jeg veldig, veldig takknemlig for.

Det er jo en kjent sak at man skal glede seg over de små tingene i livet.
Ikke sant?
Det er jo noe man hører eller leser til stadighet. 
Når man da i tillegg kan glede seg over de virkelig store tingene i livet - og når det er flere av de store gledene enn de små - DA har man det godt, da!

Eller -
kanskje det heller er snakk om å virkelig verdsette det man har?






Ingen kommentarer: