lørdag 13. april 2013

Asterix

Det føles nesten ut som at jeg har hjelmen til Asterix på hodet for tiden. 
Den hjelmen med vinger på, den som får Asterix til å lette fra bakken når han får i seg en sup med styrkedråper....

I februar ble jeg valgt til styreleder i voksenkorpset som jeg spiller i, og det er slettes ikke noen "latmannsjobb"!

Og nå er vi midt inni innspurten til et dansearrangement på hotellet her på Sommarøya.
DanseGøy på Sommarøy.

Det er så spennende! Dette har vi ikke gjort før - så vi har noen søte, små sommerfugler i magene.

Men vi er godt forberedt, og vi har øvd mye.
Faktisk så har vi blitt kjempeflinke!

Vi har hatt helgeøving, og så har vi laget plakater og postkasselapper som skal deles ut nå i helga.  Vi har hatt "fotoshoot", og neste fredag blir det vel en tur i radioens Morrasending på NrkP1.

Og liksom det ikke skulle være nok, så har jeg begynt å lage smykker, armbånd og ringer!!!
Og da måtte jeg selvfølgelig lage meg ei hjemmeside!

Du store alpakka.... hvordan skal jeg få tid til alt dette?
Og jeg som hadde laget meg en sånn fin arbeidsavtale for rydding av kjelleren.....

Rystraumen Blæseensemble



Et lite utvalg smykker

http://www.smykkedama.com/ 

Ingen kommentarer: