torsdag 2. mars 2017

SLÅENDE OVERSKRIFTER

Hva gjør man ikke for å få mange lesere?

Jo, da skaper man overskrifter som pirrer lesernes nysgjerrighet. 
For vi er jo så fantastisk nysgjerrige, vi mennesker! Ikke sant? 
Og jeg er intet unntak!
Vi elsker visst å få med oss mest mulig, og jo mer fantastisk "nyheten" er - jo flere leser innlegget.
Dette er gammelt nytt for journalister, så hvorfor er jeg så forbauset over at det skjer på bloggen min?

Men det er jo artig å ha lesere. Og kanskje er det noen som synes det er gøy å følge med på alt det rare jeg greier å få ned på "papiret"?
Likevel har jeg ingen "følgere", og det synes jeg er litt merkelig. 
Muligens er de fleste leserne mine bare sånne som "ramler innom" sånn av og til? 
Eller de vet ikke at de kan klikke på "lappen" der det står FØLGER?
(Dette var dagens reklame!)

Jeg får vel bare fortsette å lage slående overskrifter slik at nysgjerrigheta pirres og jeg får flere lesere?

Nå er jeg bra spent på hvor mange som leser DETTE innlegget!!!

 

Ingen kommentarer: