onsdag 8. april 2015

Kjære Norsk Tipping

Kjære Norsk Tipping.

Det er med dyp ærbødighet og respekt jeg skriver til Dere, og jeg skriver ikke for å mase. Ikke på noen slags måte.
Men det hadde virkelig vært på sin plass om Dere ringte oss i kveld.
Vi har ventet veldig lenge nå, og nå er det akkurat det rette tidspunkt å vinne noen millioner.
Med pengene kan vi få fikset på huset slik at vi får et stort og godt bad. Jeg har så lyst på et badekar, og det ville vært kjempegodt å slippe å gå ut for å snu seg når man skal tørke seg på ryggen etter en tur i dusjen.
Så kunne vi flytte kjøkkenet ned mot havet og fått litt mer skap- og benkeplass. Og muligheten til å sitte på kjøkkenet og spise, det er jo så koselig!
Kjellerstua hadde vi også kunne fått ferdig. Da kan fotballfansen sitte i ro og mak og se så mye fotball og annen sport som han vil. Jeg kunne også fått meg et lite arbeidsbord der nede, og der kunne jeg ha symaskinen min....
Ei trimavdeling og ei infrarød sauna er heller ikke å forakte.
Ja, så kunne vi fått gravd opp oljetanken som ligger i hagen, og kanskje fikse nede sånn at vi fikk ei lita leilighet som vi kan leie ut.
Kjære Norsk Tipping, Dere har mobilnummeret vårt, så det er ikke det det står i - er det vel?
Hvis Dere ringer i kveld kan vi gi barna og barnebarna våre noen penger slik at hverdagen deres blir litt enklere. Og mamma - hun skal også få noen kroner. Og alt av gjeld skal betales sånn at vi har framtida vår sikret.

Kjære Norsk Tipping. Ring da, vel....

Mvh Oddny. 


Ingen kommentarer: